Om...... Thomas Leer-Jacobsen
Thomas Leer-Jacobsen, Managing Partner
Thomas Leer-Jacobsen er en udadvendt person, som med et stærkt drive, en god menneske forståelse og humor forstår at drive projekter og forandringer igennem forskellige typer af organisationer.
Han har over 15 års erfaring som projektleder af forskellige projekttyper og størrelser, med alle former for ansvar (økonomi, ledelse, projektering)
Thomas trives i samspillet mellem projekt og mennesker, og har med udgangspunkt i personlig forandringsprocesser, projektledelse og god forretningsforståelse en særlig evne til at få mennesker og teams igennem forandringer.
Som forretningskonsulent har Thomas stået i spidsen for mange projekter som har krævet forandringer: Fusions- og opkøbsprocesser, implementering af IT, organisationsudvikling, ændringer til processer og procedure m.v.
Nøgle kvalifikationer:
- Change Management, Ledelse af projekter, programledelse
- Facilitering af workshops, Undervisning
- Coaching, Teamcoaching
- Kommunikation til stakeholder, en-til-en, grupper op til 200 mennesker
- Interessentanalyse, håndterings af stakeholders
- Konflikthåndtering, håndtering af modstand mod forandringer
Uddannelse og certificeringer
2016 MSP-certifiering
2015 Prince2-cerfificering
2014 Prosci Change Management Certificering - ADKAR-model
2010 ICF Coaching uddannelse
2007 M&A – Program and Project management – European School of Management and Technology, Berlin
2006 Henley MBA
20 27 65 48
tlj@Leer-cc.dk
Samarbejdspartner
Kompetencehuset
Kompetencehuset - Blachman er en organisation som består af de bedre kræfter inden ledelse og undervisning.
Vi er alle praktiker med masser af erfaring, som hver især har et specialt som understøtter helheden for de fleste organisationer.
Se mere på: